lauantai 4. toukokuuta 2013

Verkkokauppa Pikku Minea negatiivista palautetta

En suosittele asiointia tässä verkkokaupassa. Tilasin maaliskuun lopussa Pikku Minean verkkokaupasta lasten vaatteita yli 100e summasta, tuotteisiin tuli -20% alennus ja tuotteet tulivat täten toimituskuluitta. Tähän asti kaikki sujui vaivattomasti. Pikku Mineasta otettiin minuun yhteyttä muutaman päivän päästä ja ilmoitettiin ettei tilaamiani ja maksamiani Racoonin mustia toppahousuja löydykkään, että he tarkistavat tilanteen vielä varastosta ja ottavat yhteyttä. Pikku Mineasta ei kuulunu mitään ja n. 1 vkon päästä kyselin oliko varastossa housuja. Ilmoitin, että voin ottaa yhden koon pienemmät vastaavat mustat toppahousut, joita heillä oli verkkokaupan perusteella varastossa. Pikku Minea yrityksen myyjä ilmoitti nihkeästi selitteli toisenkin asiakkaan olevan kiinnostunut samoista toppahousuista. Taas kului viikko ja mitään ei kulunut, jouduin ottamaan yhteyttä taas Pikku Minea yritykseen. Pikku Minea oli myynyt kyseiset housut toiselle asiakkaalle. Huomasin Pikku Minea -verkkokaupassa vaaleanpunaiset Racoonin toppahousut, ilmoitin halukkuuteni näihin toppahousihin ja kysyin miten tulisi toimia kun Pikku Minea -yrityksellä on rahojani sisässä. Vastauksen saatuani Pikku Minean myyjä ilmoitti jälleen myyneensä housut toiselle asiakkaalle. Parin vkon ei joota jappasun jälkeen olin varsin kyllästynyt jo Pikku Minean asiakaspalveluun, varsinkin kun Pikku Minean myyjä ilmoitta taas jälleen myyneensä housut toiselle asikkaalle. Ilmoitin tällöin haluavani rahat tililleni, Pikku Minea -verkkokaupan myyjä yritti ehdottaa lahjakorttia. Ilmoitin haluavani rahat, enkä lahjakorttia. Pikku Minea -verkkokaupan asiakaspalveluja ei vastannut maileihini, pari vkoa odottelin rahojani ja otin jälleen yhteyttä. Pikku Minean asiakaspalveluja ilmoitti maksavansa 5€ vähemmän maksamieni housujen hinnasta takaisin. Vaadin housuista maksamiani rahoja takaisin Pikku Minea -verkkokaupalta ja Pikku Minean myyjä ei aikonut maksaa täyttä summaa vaan aikoi vähentää postikulut summasta, vaikka tositteessa luki postikulujen suuruuden olevan 0e. Pikku Minea-verkkokauppa laittoi ei joota myynnistä aiheutuneen mokansa siis asiakkaan viaksi ja halusi täten vähentää postikulujen hinnan palautussummasta. Yrityksen Pikku Minea Facebook-sivuilta voi lukea myös muiden asiakkaiden kokemuksia yrityksen huonosta yhteydenpidosta, sähköposteihin ei ole vastailtu ilman seinälle kommentointia. Lyhyesti ja ytimekkäästi en voi suositella tätä verkkokauppaa. Kirjoitin palautetta myös Pikku Minea Facebook-sivuille, mutta yritys poisti välittömästi kommenttini. Loistavaa asiakaspalvelua siis, mites se olikaan tyytyväinen asiakas kertoo muutamalle, tyytymätön tuhansille internetin välityksellä. Lisätietoa yrityksestä, Pikku Minea -yrityksen taloustiedoista voi myös lukea Taloussanomista: http://www.taloussanomat.fi/yritykset/rating-muutokset/rating-273287/ . Pikku Minea -verkkokaupan luottoluokitus näyttää olevan heikolla mallilla, yrityksen luottoluokitus on tipahtanut C-luokkaan, mikä käytännössä tarkoittaa luottoriskin olevan huomattava, eikä luotonantoa puolleta. Pikku Minea Facebook sivuille voi tutustua: https://www.facebook.com/pikkuminea?fref=ts Yrityksen kotisivut: http://www.pikkuminea.fi/

1 kommentti:

  1. Minulla on myös hyvin samanlaista kokemusta kaupasta. Kevättalvella jouduin palauttamaan pari Raconin mekkoa, jotka kulahtivat jo ensimmäisessä pesussa. Jouduin olemaan yhteydessä sähköpostitse kauppiaaseen hyvin monta kertaa ennen kuin viestiini vastattiin, tämänkin jälkeen asian hoito oli erittäin tahmeaa ja lopulta jouduin itse toimittamaan mekot suoraan maahantuojalle.Rahojen palauttamista sai odotella kohtuuttoman pitkään ja muistutella useaan kertaan kauppiasta. Tämän jälkeen olen kerran laittanut sähköpostia erääsä tuotteesta, josta olin kiinnostunut, mutta vastausta en ole vielä tähän päivään mennessä saanut. Todella kehnoa palvelua.

    VastaaPoista